O nama

Safe Shop je alat za prikupljanje i prikaz recenzija koji smo razvili kako bi pomogli trgovcima da povećaju povjerenje i konverzije na svom webshopu. Usto, Safe Shop je nacionalna oznaka povjerenja, a safeshop.hr je online servis koji pomaže kupcima pronaći sigurne web trgovine i educirati se o sigurnoj online kupovini (u rubrici Savjeti).

Inicijatori projekta su Marcel Majsan (predsjednik udruge eCommerce Hrvatska) i Dario Begonja (eCommerce konzultant i direktor Hero Factory agencije), a isti je razvijen primarno za članove udruge eCommerce Hrvatska, kako bi im omogućili prikaz oznake povjerenja i lokalnu podršku za sve prikupljene recenzije.

Vlasnik registrirane domene safeshop.hr je tvrtka Ecommerce d.o.o.

Ecommerce d.o.o.
Selska 1, Mursko Središće
OIB: 89734180156

Kontakt direktora:
Marcel Majsan
[email protected]
+385 99 2025 707

Safe Shop kao oznaka povjerenja (trustmark)

Safe Shop je i oznaka povjerenja koju je razvila Udruga eCommerce Hrvatska kako bi pomogla web trgovcima u izgradnji povjerenja kod kupaca. Nastala je kao evolucija prethodnog Trusted Shop certifikata, a temelji se na 10 jasno definiranih kriterija eCommerce Kodeksa Ponašanja, usklađenih s očekivanjima online kupaca.

Za više informacija i detalje o certifikaciji, posjetite službenu stranicu udruge eCommerce Hrvatska.

  • mogućnost prikaza oznake povjerenja
  • mogućnost automatskog prikupljanja recenzija nakon kupovine
  • mogućnost pokretanja automatizacije s pozivnicama za recenzije prema određenoj listi
  • mogućnost integracije i prikaza recenzija prikupljenih s drugih izvora (Google, Facebook, Trustpilot, Certified Shop)
  • mogućnost prikaza oznake povjerenja i recenzija u elementu sidebara ili logotipa
  • mogućnost prikaza svih recenzija u formi widgeta
  • mogućnost povećanja sigurnosti webshopa uz self-check listu za samoprocjenu

  • dodatno isticanje na naslovnici (posebna rubrika, zlatna boja oznake povjerenja)
  • mogućnost slanja do 1000 pozivnica za recenzije mjesečno (standardni članovi imaju 150)
  • premium podrška (svi premium članovi dobivaju direktni telefonski broj Safe Shop administratora)

Navedeno je potrebno regulirati Politikom privatnosti pojedinog webshopa.

U Politici privatnosti potrebno je navesti:

  • koje se podatke prosljeđuje Safeshop.hr-u (email adresa, ime kupca, ID narudžbe, datum narudžbe),
  • u koju svrhu (slanje poziva za ostavljanje recenzije nakon kupnje),
  • te naznačiti da se podaci koriste isključivo za navedenu svrhu

Ako želite biti sigurni da će sve biti pravilno implementirano, slobodno se javite odvjetnici Dijani Kladar, koja vam može pomoći uskladiti cijelo poslovanje u skladu s GDPR-om: [email protected]

Loša recenzija može biti dobra jer je to prilika za povećanje povjerenja kupaca

  • Daje vam autentičnost – Nitko ne vjeruje webshopu s isključivo savršenim recenzijama. Jedna ili dvije loše recenzije čine vas uvjerljivijima i autentičnijima.
  • Pruža priliku za poboljšanje – Loše recenzije često sadrže vrijedne informacije o tome što trebate pobolšati.
  • Pokazuje kvalitetnu korisničku podršku – Pravilno upravljanje lošom recenzijom može pokazati drugim kupcima da vam je stalo i da se brzo i učinkovito brinete o problemima svojih klijenata.

  • Reagirajte brzo – što prije, to bolje. To pokazuje da aktivno pratite i cijenite povratne informacije.
  • Budite profesionalni i ljubazni – ne reagirajte emotivno; jasno priznajte problem i ponudite konkretno rješenje.
  • Personalizirajte odgovor – izbjegavajte općenite ili automatizirane odgovore. Obratite se kupcu imenom i konkretno se referirajte na njihov problem.
  • Budite transparentni – priznajte pogrešku ako je doista došlo do nje. Transparentnost povećava povjerenje i empatiju.
  • Ponudite kompenzaciju ili alternativu – ako je problem opravdan, ponudite povrat novca, zamjenu ili drugi oblik kompenzacije.
  • Nastavite dijalog privatno – ako je moguće, preusmjerite detaljniju raspravu privatno (telefon, email), ali javno pokažite da ste započeli rješavati problem.

U konačnici, pametna reakcija na lošu recenziju često može rezultirati pozitivnijom percepcijom webshopa nego da je negativna recenzija izostala.

To je upravo najveća prednost Safe Shopa – naša podrška!

Kupac mora prilikom ostavljanja recenzije ostaviti mail adresu i broj narudžbe, pa nas u slučaju sumnje na lažnu narudžbu uvijek možete kontaktirati na [email protected] i mi ćemo recenziju sakriti, odnosno izbrisati ako se ispostavi da je riječ o lažnoj recenziji.

Loading...