Safe Shop blog placeholder

Sigurnost stvara prodaju – Oznaka povjerenja je ključan prodajni alat

18.05.2025. | 17:04

Naše je istraživanje pokazalo kako je za šest od deset konverzija kupaca ključna oznaka povjerenja ili recenzija

Safe Shop je oznaka povjerenja koju  je udruga eCommerce Hrvatska kreirala prema kriterijima kupaca, a nastala je evolucijom Trusted Shop certifikata.

Istraživanje online kupaca koje je udruga eCommerce Hrvatska provela na više od 3.400 ispitanika pokazalo je da gotovo trećina kupaca (31%) upravo oznaku povjerenja smatra presudnom kod donošenja odluke o prvoj kupnji na nekom webshopu.

Safe Shop je ujedno i sustav za prikupljanje recenzija, a ovaj argument je gotovo jednako važan jer ga za svoju odluku o prvoj online kupnji navodi 29% kupaca, što u biti znači da je za šest od deset konverzija kupaca ključna oznaka povjerenja ili recenzija pa je uvođenje alata koji u jednom rješenju osigurava ove benefite od strateške važnosti za hrvatske web trgovce.

Safe Shop certifikacija proces je koji se bazira na Kodeksu ponašanja odnosno setu kriterija koji su definirani u skladu s očekivanjima kupaca, a oznaku povjerenja Safe Shop mogu ostvariti samo članovi udruge eCommerce Hrvatska koji zadovolje svih 10 kriterija koje možete pročitati na linku.

Glavni kriteriji za certifikaciju

Ovdje ćemo sažeti neke ključne kriterije koje trgovci moraju ispuniti kako bi uspješno dovršili proces certifikacije. Radi se o samorazumljivim zahtjevima koji trebaju biti jasno i uočljivo istaknuti kako bi se otklonila svaka dvojba kod kupca treba li kupovati na tom webshopu i je li riječ o provjerenom trgovcu u kojeg može imati povjerenje.

Prvo što se treba uočiti je da iza webshopa stoji stvarni pravni subjekt te da su dostupne informacije kao što su naziv tvrtke, OIB, adresa tvrtke i mogućnost kontakta na jednostavan način (email, telefon, društvene mreže).

Nadalje, trgovac osigurava jednostavan i transparentan proces naručivanja te komunikacije s kupcem uz jasan opis proizvoda i fotografiju, zakonska prava te pravila naručivanja i povrata narudžbe u roku od 14 dana.

Cijene moraju biti jasno istaknute te ne smiju postojati nikakvi skriveni troškovi, odnosno da kupac vidi konačnu cijenu uključujući sve poreze, obične troškove, troškove isporuke i ostale troškove.

Dakako, u tom procesu treba osigurati jednostavan i siguran proces plaćanja te da su informacije o dostavi jasne i transparentne.

Jedan od najvažnijih načina kako steći lojalne kupce je brzo rješavanje pritužbi s jasnom komunikacijom o roku i načinu rješavanja nastalog problema. I na kraju, zakonska regulativa je izuzetno stroga kada je riječ o zaštiti privatnosti pa bi trgovci trebali ovo uvrstiti visoko na listu prioriteta, a jednako tako i obvezati se na zaštitu podataka kupaca provodeći sigurnosne procedure koje su definirane za sve nositelje Safe Shop oznake povjerenja.

Loading...