https://www.mobis.hr/Vrhunski izbor pametnih telefona, tableta, pametnih uređaja za dom i dodatne opreme po odličnim cijenama. Biraj sigurnu kupovinu, biraj mobis.hr
AndreaNemaju proizvod na stanju nakon sto je naplacen, po njima nije ni naplacen, mada je, za povrat se mora kontaktirati banka.
Odgovor od:
mobis.hr
Poštovana Andrea, žao nam je što ste imali loše iskustvo s kupovinom. Nažalost, tko radi taj i griješi pa se i nama dogodilo da proizvoda nije bilo na lageru, a ostala je kriva informacija na webu. Nadamo se da ovo nije kraj naše suradnje i da ćete nam dati priliku da ispravimo loše iskustvo.
Lijep pozdrav - mobis.hr tim
3.0
05.08.2022.
Damir Ćukprije 8 dana sam naručio bluetooth slušalice i žične naglavne slušalice,nigdje ne piše šta je raspoloživo a što nije,i dalje im piše na stranici da je dostava unutar 5 radnih dana,ne poštuju svoje vlastite rokove,rečeno mi je da ću čekati 5-7 dana naručeno,sad je prošlo 8 dana,a gospoda kažu da će narudžba stići u utorak ili srijedu...to je 13 ili 14 dana čekanja...prije stignu iz Kine...jako neprofesionalno i loše
1.0
Verificirani kupac
22.08.2022.
KatiaNaručen usisavač prije 2 dana,a mislim da je od tog dana i krenula akcija,međutim danas otkazuju narudžbu jer su prodali tu određenu količinu koja je bila na akciji..pitam se koliko ih je bilo na zalihi..2..
1.0
Verificirani kupac
06.12.2022.
MartinaNaručila sam bluetooth slušalice 03. 10. 2022. koje su isporučene neispravne, poslala sam ih na servis i na današnji dan 06. 12. 2022. slušalice još nisu stigle. Uputila sam dosta telefonskih upita o stanju slušalica i uvijek dobila odgovor :"Moram provjeriti, nazvat ću Vas povratno." Povratan odgovor nikad stigao. Nikad više
1.0
22.12.2022.
BranimirNeprofesjonalno! Sedam dana sam cekao mobitel, ni traga ni glasa, na upite o stanju posiljke ne odgovaraju ,odgovorili su tek kad sam napisao da mogu otkazati narudbu
I otkazali su narudbu.
1.0
09.03.2023.
MajaKorisnicka podrska losa.
Usporedujuci sa drugima - cijeli dojam jako los.
Odgovor od:
mobis.hr
Draga Maja,
jako nam je žao što ste nezadovoljni s našom korisničkom službom. Možete li biti ljubazni i javiti nam se na [email protected] da provjerimo o čemu se radi?
Srdačan pozdrav, Mobis.hr tim
1.0
Verificirani kupac
11.09.2023.
EnciKatastrofa od webshopa! Naručen proizvod da bi oni bez ikakvog objašnjenja poslali mail da otkazuju narudžbu!! Nevjerojatno kakva neodgovornost i nepoštovanje! Ne preporučam nikako ovaj webshop!
Odgovor od:
mobis.hr
Poštovana Enci,
Žao nam je što ste imali negativno iskustvo s našim webshopom. Duboko se ispričavamo zbog problema koji ste doživjeli. To nije standard koji želimo pružiti našim kupcima.
Molimo vas da nam se javite kako bismo razumjeli što se dogodilo i kako bismo vam mogli pomoći riješiti situaciju na najbolji mogući način. Vaša povratna informacija je važna i pomoći će nam poboljšati naše usluge.
Unaprijed zahvaljujemo na vašem razumijevanju i strpljenju.
S poštovanjem, Mobis.hr
1.0
Verificirani kupac
29.05.2024.
DarioNajgore webshop iskustvo, a kupovao sam na puno webshopova. Narudžba mi je otkazana bez ikakvog objašnjenja te nedostatak bilo kakve isprike te prijetnje da će mi njihova pravna služba slati dopise.
Ovdje je prikazan manji broj recenzija ostavljenih izravno na Safe Shop platformi, ali za vas smo s pouzdanih izvora prikupili još recenzija (njih ukupno 2320) - sve s ciljem kako biste mogli dobiti potpuniju sliku i kupovati sigurnije.
Doživjeli ste iskustvo koje nije u skladu s onime što vam jamči Safe Shop certifikat? Prijavite nam web trgovinu i zaštitite druge kupce.
Stručni nezavisni Safe Shop tim ručno provjerava svaku žalbu, u cilju zadovoljstva kupca.
Loading...
Upravljanje privolom
Kako bismo pružili najbolje korisničko iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama na uređaju. Davanjem privole za korištenje tih tehnologija omogućujete nam obradu podataka kao što su ponašanje pri pregledavanju ili jedinstveni identifikatori na ovoj stranici. Ako ne date privolu ili je kasnije povučete, to može negativno utjecati na određene funkcije i značajke.
Funkcionalni
Always active
Tehnička pohrana ili pristup strogo su nužni za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju izričito zahtijeva pretplatnik ili korisnik, ili isključivo u svrhu prijenosa komunikacije putem elektroničke komunikacijske mreže.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.